انواع استایل
معرفی انواع استایل و مد 2022 ⭐(جدیدترین و خاص ترین) ✅

انواع استایل به دنیا آمده‌اند تا بتوانید به صورت حدود و تقریبی به شخصیت مخاطبتان پی ببرید. استایل‌ها، خصوصیات خود را داشته و هر فردی با هر خصوصیت اخلاقی که دارد، جذب یکی از آنها می‌شود. اگر دانش و اطلاعات کاملی در مورد مد و استایل داشته باشید، می‌توانید با هوشمندیِ تمام، متوجه شوید که هر فرد به چه چیزهایی متعهد است و چه چیزهایی در زندگی برای او در اولویت قرار دارد.

اگر می‌خواهید به شکلی نامحسوس، متوجه شوید دیگران چگونه‌اند، با ما در ادامه این متن همراه باشید و مقاله”7 رنگ لباس برای ست کردن با رنگ قرمز” را مطالعه کنید؛ این دو، به شکلی کاملا جذاب و باورنکردنی مکمل هم هستند.

جدیدترین محصولات

انواع استایل و خرید آن

با انواع استایل آشنا شوید و خود را به یکی از آنها محدود ندانید!؟

مدگرایان و کسانی که ذهنی خلاق و پویا دارند در تلاشند، به علاقه طیف وسیعی از مخاطبان توجه کرده و آرزوها و آمال آنها را به شکلی استثنایی به واقعیت تبدیل کنند. ما در ادامه می‌خواهیم در مورد انواع مد و استایل نکاتی را با شما در میان بگذاریم و بگوییم که هر استایل چه خصوصیاتی دارد و چه چیزهایی در آن در اولویت است.

1- سلبریتی‌ها، سبک مینیمال را عاشقانه دوست دارند

یکی از انواع استایل، استایل مینیمال است. یکی از مشخصات این سبک، سادگی و راحت بودن آن است. تعداد رنگ‌هایی که در این سبک به کار برده می‌شود، زیاد نیست. شما با نگاه کردن به تیپ چنین افرادی سرگیجه نگرفته و آرامش و سادگی‌شان شما را به خود جلب می‌کند. سلبریتی‌ها یکی از کسانی هستند که از این سبک استقبال می‌کنند. در سبک مینیمال، رنگ‌های خنثی بیشتر به کار برده می‌شوند. اکسسوری‌های تجملاتی و بزرگ در این سبک هیچ جایی ندارد. اگر دوست دارید اکسسوری استفاده کنید، به سراغ انواع ساده و ظریف بروید.

انواع استایل در سراسر دنیا

برای مشاهده قیمت و خرید کیف دانش آموزی کلیک کنید.

2- ماکسیمال، به شجاعت شما محتاج است

از دیگر سبک‌هایی که طرفداران آن کم نیستند، سبک ماکسیمال است. این سبک در نقطه مقابل سبک مینیمال قرار دارد. هر قدر که در سبک مینیمال، سادگی موج میزند، در ماکسیمال خبری از سادگی نیست و همه چیز اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. ترکیب بندی‌ها شلوغ هستند و تنها کسانی به سراغ آن می‌روندکه شجاعت پیروی از استایل‌های متفاوت را دارند. اکسسوری‌های بزرگ و تجملاتی، رنگ‌های تند و ترکیب‌های شلوغ از جمله مشخصات سبک ماکسیمال به شمار می‌رود.

انواع استایل و لباس

برای مشاهده قیمت و خرید کوله پشتی دانش آموزی کلیک کنید.

3- رنگ‌های شاد دوست دارید، ویمسیکال مناسب شماست

یکی از انواع استایل که آن نیز بسیار پرطرفدار و محبوب است، سبک ویمسیکال است. رنگ‌های شاد، طرح‌های شلوغ و گل‌گلی از جمله مشخصات و ویژگی‌های این استایل است. سبک ویمسیکال در سال‌های گذشته توسط سلبریتی‌ها و افراد مشهور با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. به یاد داشته باشید، رنگ‌های تیره و مات و رنگ‌هایی که ردی از شادی در آنها به چشم نمی‌خورد در این سبک هیچ جایی ندارد.

انواع استایل و لباس های مد روز

4- به محدودیت‌های رنگی اعتقاد ندارید، کلاسیک برای شما ابداع شده است

یکی از انواع استایل که تطبیق پذیری بالایی از خود نشان می‌دهد، سبک کلاسیک است. اگر می‌خواهید در استایل خود از رنگ‌های خنثی استفاده کرده و همیشه تمیز و مرتب به نظر آیید، به سراغ استایل کلاسیک رفته و از اصول این مد پیروی کنید. اگر می‌خواهید همزمان با رنگ‌های خنثی، رنگ‌های شاد نیز به تن کنید، می‌توانید به سراغ شال‌ها و یا اکسسوری‌هایی با رنگ‌های شاد بروید. هم‌نشینی رنگ‌های خنثی و شاد در کنار هم، تیپتان را از این رو به آن رو می‌کند.

انواع استایل های کلاسیک

5- مدرنیته، سادگی و شیک بودن فقط در کژوال یافت می‌شود

از دیگر انواع استایل، سبک کژوال است. برخی کسانی که نام این سبک را می‌شنوند، ممکن است تصور کنند، کژوال، شلخته است؛ چنین چیزی اصلا حقیقت ندارد. تنها چیزی که در سبک کژوال به چشم نمی‌آید، شلختگی و بی‌نظمی است. اصولا کسانی که دوست دارند راحت به نظر آیند و در عین راحتی، مدرن و شیک باشند، از جمله طرفداران این سبک به شمار می‌روند و آن را می‌پرستند.

انواع استایل های کژوال

6- عاشق آراستگی هستید، کالج برای شما ابداع شده است

وقتی سبک کالج ابداع شد، تنها افرادی که به سراغ آن می‌رفتند، کسانی بودند که توان مالی پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت را داشتند. بعد از گذشت مدتی و بعد از آنکه طراحان مد دیدند قادر نیستند جلوی فراگیر شدن این مد را بگیرند، ترتیبی اتخاذ کردند که همه افراد با هر توان مالی بتوانند خود را به اصول این استایل پایبند کنند. کفش‌های کالج برای آقایان و کفش‌های زنانه ساده با پاشنه متوسط، پارچه‌های خال‌خالی و گل‌گلی از جمله مشخصات این سبک به شمار می‌رود. رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، سفید، سورمه‌ای، سبز تیره و قرمز بوگاتی از جمله رنگ‌هایی است که می‌توان در سبک کالج به کار برد.

7-عاشق اکسسوری‌های عجیب هستید، اگزوتیک نظر شما را جلب می‌کند

از دیگر انواع استایل که به خوبی می‌تواند نظر افراد را به خود جلب کند، سبک اگزوتیک است. اگر حس می‌کنید می‌خواهید روی قوانین موجود قدم بگذارید و آنها را نقض کنید؛ اگر دوست دارید از چیزهای عجیب و غریب در تیپ و استایل خود استفاده کنید؛ اگر دوست دارید به سراغ رنگ‌های تند، طرح‌هایی پیچیده، گلدوزی‌های خاص و زیورآلاتی متفاوت و جذاب بروید، اگزوتیک مناسب و شایسته شماست. با تعهد به سبک اگزوتیک به بقیه ثابت کنید متفاوت از آنها هستید.

 

لباس مناسب انواع استایل را از اینجا بخرید؛ همه‌اش سود است؟!

انواع استایل را در این متن بررسی کرده و برخی از خواص و ویژگی‌های آنها را بیان کردیم. شناخت خصوصیاتی که هر استایل دارد به شما کمک می‌کند با شناخت و آگاهی بیشتری در انتخاب استایل اقدام کنید. در پایبندی به استایل‌هایی که در این متن اشاره کردیم، شناخت و کسب اطلاعات نصف راه است؛ بقیه مسیر، انتخاب لباس‌هایی زیبا و شایسته است.

اگر می‌خواهید همیشه متفاوت به نظر آیید؛ اگر می‌خواهید با مناسب‌ترین قیمت، زیبا و شیک به نظر آیید؛ اگر می‌خواهید کمد لباستان مملو از لباس‌های متفاوت باشد و اگر می‌خواهید به بقیه اثبات کنید که استایلتان از استایل روز دنیا پیروی می‌کند، به فروشگاه جینگولو بروید و از انواع و اقسام لباس‌هایی که در این مجموعه گردآوری شده است، دیدن کنید. همه چیز در این فروشگاه فراهم شده است تا شما بتوانید به زیباترین شکل ممکن لباس بپوشید و چشم‌ها را محو استایل خود کنید.